تا پخته شود خامی...

نمی‌دانم این چه مرضی بود که الان به سراغم اومد.

پا شدم دیدم دلم میخواد اصفهان برم. وسط دو ترم هم که  قرار هست باشه، پس چه کنم؟ 

ما که پول تو جیبی نداریم و هتل هم گران است و مسافت طولانی! 

فعلا که ایده زدم. ببینم به چه نتیجه ای می رسه× 

ایده آل ترین حالت ممکن اینه  که با کمتر از هفتاد تومن کلش رو تموم کنم. ولی ببینیم چی میشه.


نظرات 1 + ارسال نظر
kilgharrah یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:17 http://kilgharrah.blogsky.com/

من یه سری مطلب می خوندم درباره ی هیچهایکر ها.
اتفاقا آخرین سفری هم که ازشون خوندم به یکی از شهرای اصفهان بود و اینکه طرف می گفت با بیست تومن سر و تهش رو هم آورده.
یه سرچ بده تو نت ببین پیدا می کنی چیزی؟
صفحه ی اینستا هم دارن.

منظورت همین اکانت sizdahom تو اینستاس؟ خیلی کارش جالبه!
در ادامه ی همین پستی که گذاشتم یه راهی پیدا کردم - و انجامش هم دادم البته :-دی - که کلا با 100 - جای خوابش هم مجانی در اومد! - تومن یه سفر دو روزه به اصفهان و نایین داشتم.
خواستی جزییاتش رو بهت میگم :-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.